OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi efter en Kundvärd med enklare vaktmästeri till vår kund i centrala Göteborg. Du kommer att tillsammans med andra duktiga och drivna kollegor bidra till att skapa den bästa kundupplevelse som möjligt. Uppdraget är på minst 6 månader och startar 1 juni.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Påfyllning av kontorsmaterial
* Möblering på kontor
* Rengöring av kaffemaskiner
* Post- och pakethantering
* Rondera lokaler
* Viss reception
Din profil
För att lyckas och trivas i rollen:
* Erfarenhet av att bemöta kunder
* Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
* Prestigelös, ordningsam och ansvarstagande
* praktiskt lagd och händig
* teknikintresserad
* hanterar tunga lyft
* hantering kontorsutrustning
* interntransporter
B-körkort
Som person har du ett servicemedvetet kundbemötande och du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Om företaget
Du ansöker du genom att skicka ditt CV samt personligt brev till info@bemanningskontoret.se. Märk din ansökan med "Kundvärd".
Vi sparar inga cv:n efter avslutad rekryteringsprocess.
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonsen löper ut.
Om oss
BemanningsKontoret grundades 2014 och är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag. Vi bedriver idag verksamhet i Göteborg och i Skåne och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson