OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi 2-3 nya medarbetare som vill arbeta både inom kundcenter och med uthyrning av bostäder. Alla tjänsterna är visstid/vikariat från årsskiftet fram till augusti med chans till förlängning.
Vem är du?
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta både med uthyrning av bostäder och generella kundtjänstrelaterade ärenden.
För att trivas och göra ett riktigt bra jobb på Kundcenter så krävs det att du brinner för service och bemötande av människor med olika typer av behov. Genom ditt sätt att vara har du förmågan att skapa goda hållbara relationer och sprida energi både internt och externt. Du är en sann lagspelare med ett engagemang som genomsyrar allt du gör, och du har öga för detaljer och kvalitet.
Du blir en del av både kundvärdsteamet som ansvarar för det första viktiga intrycket hos kunden och med ditt höga sinne för värdskap säkerställer du att det varma bemötandet blir ett bestående intryck av LKF. Vi ser att du genuint gillar att hjälpa människor och supportera kollegor inom och mellan avdelningsgränserna, likt ”spindeln i nätet”. Arbetsuppgifterna innebär att ge en proffsig service genom att lösa problem, ge tips och råd, samt anpassa information och tjänster efter kundens behov, vilket sker genom fysiska och digitala möten såsom mejl, telefonsamtal, chatt och sociala medier. Ta emot och hantera externa och interna felanmälningar samt säkerställa hög kvalitet i processen av arbetsorder till hantverkare och tekniker. Vara den första viktiga kontakten för kunden och eftersträva minsta möjliga återkomster i kundens ärende
Du blir även en del av vårt uthyrningsteam. Som uthyrare är det viktigt att du även har egenskaper som noggrannhet, ansvarstagande, flexibilitet och tycker om att arbeta självständigt. Arbetet består av uthyrning av bostäder och bilplatser samt mindre lokaler. Hantera lägenhetsbyten och andrahandsansökningar inom fastighetsområde. Samt ha en nära kommunikation med våra kunder och kunna svara på frågor gällande vår bokö, uthyrningsprocessen och lediga lägenheter.
Krav på rollen:
• Mycket god systemvana och förmåga att navigera i olika system och informationskanaler.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Fler språk är meriterande.
• Erfarenhet av kundkontakt på hög nivå.
Meriterande för rollen:
• Erfarenhet av Vitec och/eller Lime,
• Erfarenhet av arbete inom bostadsuthyrning, fastighetsmäklare/assistent eller hyresjuridik
• Pågående eller avslutade eftergymnasial utbildning inom service management, facility management, fastighetsföretagande eller motsvarande där du kan dra nytta av dina teoretiska kunskaper i praktiken eller arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Heltid och tillträde gärna i årsskiftet eller enligt överenskommelse.
Ansökan:
Välkommen med din ansökan senast den 2022-11-11.
Urval och intervjuer sker löpande. Datum för tillsättning av tjänsten sker efter överenskommelse.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta teamchef uthyrning Malin Andersson malin.andersson2@lkf.se eller teamchef kundvärd Anna Olofsson anna.olofsson@lkf.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Bertil Lundström, Fastighetschef
046-358553
Charlotta Wærn, Personalchef
046-358535
Linda Edström, Områdeschef
046-35 85 34
Bertil Lundström, Fastighetschef
046-358553
Åsa Johansson, Miljöansvarig
046-358564
Christer Jönsson, Områdeschef
046-358567
Rolf Karlsson, Områdeschef
046-358569
Peter Ovenlund, Byggnadschef
046-358506