Kundvärd till AMF Fastigheter

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Uppdragsperiod: Uppdraget pågår mellan 4 april - 31 augusti, du behöver vara flexibel med semester i sommar
Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag-fredag kl.08.00-17.00
Ort: Stockholm
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

Nu söker vi en kundvärd på heltid till AMF Fastigheter mellan 4 april - 31 augusti! Är du en glädjespridare som har service i ditt DNA och drivs av att ha många kontaktytor? Då kan det här vara en tjänst för dig.

VILKA ÄR AMF FASTIGHETER?
AMF Fastigheter jobbar med mer än bara fastigheter. Deras vision är att skapa stadsrum där människor vill vara. Det innebär att de har mycket mer än deras fastigheter för ögonen, de ser även till helheten och skapar hela kvarter som lyfter staden. De ser sig ständigt om efter nya möjligheter att utveckla både staden, deras hyresgäster och kunder, samarbeten med andra samt de själva. En framgångsfaktor är att deras hyresgäster får den bästa servicen och att de lever upp till deras förväntningar.

DIN ROLL:
Som kundvärd har du många kontaktytor internt samtidigt som du ger förstklassig support till företagets kunder både fysiskt och via telefon. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa dina kollegor samt hitta lösningar för utveckling av företagets bemötande. Dina arbetsuppgifter varierar och är av både administrativ och operativ karaktär.

Tjänsten är belägen på AMF Fastigheters huvudkontor och Servicehub på Regeringsgatan 59. Du behöver även vara flexibel att hjälpa till i receptionen på Regeringsgatan 25.

I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att:

- Välkomna besökare och kollegor i välkomsthuben
- Bemöta kunder via telefon och mail
- Växelhantering
- Hantera service- och felanmälan samt administrera i ärendehanteringssystemet
- Hålla allmän ordning och reda på kontoret
- Vara behjälplig med att boka konferensrum, fika och lunch etc.
- Vara allmänt behjälplig mot våra kollegor


VEM ÄR DU?
Det händer mycket hos vår kund och tempot kan vara stundtals högt. Därför är det bra om du är van vid att ha många olika arbetsuppgifter parallellt och har förmågan att prioritera. Arbetsuppgifterna kan variera och alla inom gruppen hjälps åt, så vi ser gärna att du är en prestigelös person.

Vi tror att vi blir bättre tillsammans med andra, och därför söker vi en lagspelare. Då du kommer att ha olika kontakter både internt och externt så är egenskaper som att vara social och orädd något vi gärna ser att du har samt förmågan att anpassa dig i olika situationer. Slutligen så får du gärna vara en god lyssnare, då vår kund är övertygad om att alla blir bättre om de förstår kundernas och varandras behov.

I övrigt ser vi gärna att du:

- Har tidigare erfarenhet av att leverera högklassig service och arbetat med liknande arbetsuppgifter
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har mycket goda kunskaper inom Officepaketet


VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2022
  • Ansök senast: 25 augusti 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024