Kundvärd till AMF Fastigheter

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider, måndag-fredag kl.08-17
Ort: Centrala Stockholm (fördelaktigt läge mitt i city)
Startdatum: Önskad start från 1 oktober
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och är uthyrd till vår kund under 1 okt tom sista april/maj)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en kundvärd på heltid för ett konsultuppdrag till vår kund AMF Fastigheter. Uppdraget är tidsbegränsat från och med första oktober tom sista april/maj. AMF Fastigheter jobbar med mer än bara fastigheter. Deras vision är att skapa stadsrum där människor vill vara. Det innebär att de har mycket mer än deras fastigheter för ögonen, de ser även till helheten och skapar hela kvarter som lyfter staden. De ser sig ständigt om efter nya möjligheter att utveckla både staden, deras hyresgäster och kunder, samarbeten med andra samt de själva. En framgångsfaktor är att deras hyresgäster får den bästa servicen och att de lever upp till deras förväntningar. Tjänsten utgår från AMF Fastigheters huvudkontor och servicehub på Regeringsgatan 59. Det kommer att finnas möjlighet till att jobba på andra enheter runt om i Stockholm vid behov.

Arbetsplatsen värdesätter alla olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll.

HUR SER EN VANLIG DAG UT?

Som kundvärd har du många kontaktytor internt hos AMF Fastigheter, samtidigt som du ger förstklassig support till företagets kunder både fysiskt och via telefon. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa dina kollegor samt hitta lösningar för utveckling av företagets bemötande. Dina arbetsuppgifter varierar och är av både administrativ och operativ karaktär.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

- Hålla allmän ordning och reda på kontoret

- Välkomna besökare och kollegor i välkomsthuben

- Vara behjälplig med att boka konferensrum, fika och lunch etc.

- Förbereda födelsedagsfirande och AWs

- Bemöta kunder via telefon och sociala kanaler via bland annat AMF Fastigheters hyresapp

- Kontakt med leverantörer

- Vara behjälplig och delaktig i olika projekt

- Vara en del av företagets on- och offboardingprocess

- Ansvara för kontorsmöbler och andra föremål tillhörande kontoret

- Vara behjälplig och ge stöttning till andra avdelningar på företaget

VEM ÄR DU?

I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en social och energisk person som har service i ditt DNA. AMF Fastigheter tror på att man blir bättre tillsammans med andra, och därför söker vi också en lagspelare. Då du kommer att ha olika kontakter både internt och externt så är egenskaper som att vara social och orädd något vi också gärna ser att du har. Du har förmågan att anpassa dig i olika situationer, är initiativtagande och vågar ta för dig arbetsuppgifter.

Det händer mycket hos vår kund och tempot kan vara stundtals högt. Därför är det bra om du är van vid att ha många olika arbetsuppgifter parallellt och har förmågan att prioritera. Arbetsuppgifterna kan variera och alla inom gruppen hjälps åt, så vi ser gärna att du är en prestigelös person. För den här tjänsten krävs det att du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet från en tidigare serviceroll och goda kunskaper inom Office-paketet.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2023
  • Ansök senast: 11 februari 2024

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024