OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundvärd hos oss blir du en nyckelperson för hyresgästerna. Du hjälper till med allt från att besvara frågor om boendet till att göra besiktningar i samband med omflyttningar. Med din servicevana och noggrannhet hanterar du felanmälningar, för- och slutbesiktningar samt städbesiktningar. Har du erfarenhet av Vitec eller arbete med bosociala frågor som hyresbetalningar eller störningar, ser vi det som en stor fördel. Vill du vara med och skapa trygga och trivsamma boendemiljöer? Sök redan idag!
Om uppdraget
Till detta bostadsbolag beläget i klippan kommun söker vi en kundvärd för ett konsultuppdrag via oss på Bemannia! Uppdraget beräknas starta omgående och pågå medan kunden genomför en rekrytering för tjänsten. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är från 08-17 med möjlighet till flex.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet går ut på att ha hand om befintliga kunder till bostadsbolaget och hantera derasfrågor kringboendet, utföra besiktningar av lägenheter vid och omkring omflyttning samt ta emot felanmälningar.
Dina kvalifikationer
Godkänd gymnasieexamen
Erfarenhet av arbete i fastighetsbranschen
Erfarenhet av kundservice
Erfarenhet avatt möta människor både i telefon och fysiskt hemma hos dem
Erfarenhet av att göra omflyttningsbesiktningar av lägenheter, både för- och slutbesiktning samt städbesiktning
Meriterande
Erfarenhet av att ha arbetati fastighetssystemet Vitec
Erfarenhet av att ha arbetatmed bosociala frågor som exempelvis störningar eller frågor kring att hyran inte är betald
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 23/10.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén,pernilla.garden@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på +46 72 175 40 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson