OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du positiv, serviceinriktad och tycker om att träffa kunder i ditt arbete? Då kan du vara vår nya kollega!
Vi är en grupp på tre personer som levererar arbetsplatsservice och teknisk service till vår kund Roche. Vi behöver nu förstärska leveransen med en kundvärd som ansvarar för arbetsplatsservice och fastighetsrelaterade tjänster.
Om rollen
Som kundvärd är du Coors ansikte utåt mot kunden. Du kommer att arbeta med en rad olika åtaganden inom ramen för avtalet med kunden, såsom arbetsplatsanknutna servicetjänster. I rollen som kundvärd kan det vara ett högt tempo med snabba växlingar i arbetet, därför är samarbete och utbyte av kunskaper och erfarenheter en viktig del av arbetet. Du rör dig ständigt i kundens lokaler där du säkerställer en bra arbetsmiljö med ordning och reda samt förenklar kundens arbetsdag genom att se behov och åtgärda problem innan de uppstår.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Kvalitetssäkra leverans genom att arbeta proaktivt
• Påfyllning av kaffemaskiner
• Service i konferensrum inklusive teknisk utrustning och catering
• Felavhjälpande underhåll och mindre reparationer i fastigheten
• Hantering av kundens poolbilar
• SBA ronderingar
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid på med arbetstid på vardagar kl. 7.30-16.30. Placeringsort är Solna och du kommer till en arbetsplats med trevliga kollegor och en kund som värnar om en inbjudande och välkomnande atmosfär.
Vår kandidat
Du har gymnasiekompetens eller motsvarande samt ett par års erfarenhet från en liknande roll inom internservice som t.ex kontorsvaktmästare, vaktmästare eller kundvärd. Du har god datavana och ett stort intresse och förståelse för teknik. Vidare ser vi att du har en god kommunikationsförmåga där du talar och skriver flytande svenska och engelska. Eftersom du kommer att hantera kundens poolbilar så krävs även B-körkort.
Precis som övriga medarbetare har du en hög servicekänsla, är lyhörd och flexibel. Du är ordningsam, har lätt för att samarbeta och har en mycket god förmåga att skapa bra relationer såväl internt som externt. Du tar ett personligt ansvar, har egen drivkraft och trivs med att arbeta strukturerat och ser möjligheter istället för problem. Du är en person som lägger märke till detaljer och vågar ta beslut utifrån givna ramar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas.
Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en bra start på din nya arbetsplats. Vi erbjuder fast lön med pension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.
Kontaktuppgifter och övriga information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. För mer information eller frågor om rollen vänligen kontakta gruppchef Eva Karjalainen på 010-559 66 25.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Coor har utsetts till ett av Sveriges Karriärföretag 2021 av Karriärföretagen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354