OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndagar - fredagar mellan kl.08:00 - 17:00
Ort: Stockholm
Anställningsform: Vikariat på 1 år med chans till förlängning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Vår kund är ledande inom fastighetsbranschen och sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm.
DIN ROLL:
Som kundvärd har du många kontaktytor internt samtidigt som du ger förstklassig support till företagets kunder både fysiskt och via telefon. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa dina kollegor samt hitta lösningar för utveckling av företagets bemötande. Dina arbetsuppgifter varierar och är av både administrativ och operativ karaktär.
I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att:
Välkomna gäster och kollegor
Bemöta kunder via telefon och andra sociala kanaler
Kontakt med leverantörer
Vara behjälplig och delaktig i olika projekt
Vara en del av företagets on, - och offboardingprocess
Ansvara för kontorsmöbler och andra föremål tillhörande kontoret
Vara behjälplig och ge stöttning till andra avdelningar på företaget
Tillsammans med IT och Säkerhet se till att både den digitala och fysiska arbetsmiljön ger rätt stöd till alla medarbetare
Övergripande uppgifter som rör kontoret
VEM ÄR DU?
Det händer mycket hos vår kund och tempot kan vara stundtals högt. Därför är det bra om du är van vid att ha många olika arbetsuppgifter parallellt och har förmågan att prioritera. Arbetsuppgifterna kan variera och alla inom gruppen hjälps åt, så visst är det bra om du är prestigelös.
Då du kommer att ha många olika kontakter både internt och externt så underlättar det om du är social och har förmågan att anpassa dig till olika situationer. Slutligen så får du gärna vara en god lyssnare, då vår kunds övertygelse är att alla blir bättre om de förstår kundernas och varandras behov.
Vi ser gärna att du:
Har tidigare erfarenhet av att leverera högklassig service och arbetat med liknande arbetsuppgifter
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har mycket goda kunskaper inom Officepaketet
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04