OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kundvärd somvill vara del av deras framgång. Tjänsten är på tre månader med god chans tillförlängning och önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning ärett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främstinom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sigmot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga ochlösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställerdärför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till vår kund som är ledande inomfastighetsbranschen. Kontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i centralaStockholm. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att bemöta kunder viatelefon, ge god service till både besökare och medarbetare, hantera diverse uppgiftersom rör kontoret samt vara delaktig i företagets projekt och resa framåt. Du kommer att arbeta i ett team och erbjuds en roll med möjligheter att påverka och utvecklas med företaget.Tjänsten är påheltid med omgående start och du kommer att arbeta måndag - fredag mellan klockan08:00 - 17:00. Om det känns bra för båda parter finns det god chans till förlängningefter tre månader. Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat inom kundservice ellermed liknande arbetsuppgifter och är van att arbeta med olika typer av människor.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kundsönskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställdav Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
- Bemöta kunder via telefon
- Intern service
- Kontakt med leverantörer
- Vara behjälplig och delaktig i företagets projekt
- Ansvara för kontorsmöbler och andra föremål tillhörande kontoret
- Tillsammans med IT och Säkerhet se till att både den digitala och fysiska arbetsmiljön ger rätt stöd till våra medarbetare
- Övergripande uppgifter som rör kontoret
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat inom kundtjänst och/eller andra roller med fokus på service
- Har god datorvana
- Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Som person är du social, positiv, serviceinriktad och strukturerad. Du värdesätter
professionalitet, sätter laget före jaget och värderar uppriktighet och har ett öga för
detaljer. Du är en person som gillar förändring, motiveras av att nå dina mål och trivs i
att arbeta under ett högt tempo.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och
intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04