Kundvärd till område Centrum

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjligheten att söka en tjänst som kundvärd hos oss, vi söker dig som trivs i en central roll där du har många kontakter med våra hyresgäster.
Ansvarsområden
Som Kundvärd ansvarar du för Centrums uthyrningsfrågor, du är ansvarig för bostadsområdets hyresjuridiska frågor gällande störningshantering samt ansvarig för arbetet med områdesutveckling inom ditt förvaltningsområde. Inom dina ansvarsområden har du en nära samverkan med våra olika specialistfunktioner inom uthyrning, hyresjuridik och områdesutveckling.
Om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
Lägenhetsvisningar
Lägenhetsbesiktningar
Nyckelhantering till hyresgäster och entreprenörer
Samordning vid ombyggnationer
Hyresgästmöten och boinflytandearbete

Tjänsten är placerad vid vårt områdeskontor i Centrum ”Gamla Stan”.
Om dig
Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens, gärna med inriktning mot fastighetsbranschen eller några års branscherfarenhet med påbyggnadsutbildning mot exempelvis förvaltare eller liknande. Vi har krav på att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska, samt att du har mycket goda kunskaper inom data och IT. Om du utöver svenska pratar flera språk och genom det besitter en värdefull kulturkompetens ser vi det som meriterande. Körkort lägst B-behörighet är ett krav.
För att fungera i den här rollen måste du ha en hög social kompetens och kunna hantera olika sociala situationer med respekt för människors olika livssituation och bakgrund.
Vårt erbjudande till dig
Vi är ett stabilt, öppet och vänligt företag i en spännande bransch där vi erbjuder en trygg anställning i fina miljöer tillsammans med engagerade och trevliga medarbetare. Som anställd hos oss har du tillgång till Benify förmånsportal, friskvårdsbidrag och vi erbjuder samtliga möjlighet till hälsokontroller med mera. Vi strävar mot ett värdestyrt arbete där våra värdeord Respekt, Engagemang, Delaktighet och Ansvar är vägledande.
Annat viktigt att veta
Vi vill gärna ha en ansökan från dig med ett CV och personligt brev senast 2021-08-15.
Vi kommer att ha en längre ansökningstid på grund av semestertider och inkomna ansökningar hanteras när vi är tillbaka vecka 32.
Vi frågor är du välkommen att kontakta:
Områdeschef Linda Granbrink
0141-22 89 13, linda.granbrink@platen.se
Personalchef Sören Wik
0141-22 89 20, soren.wik@platen.se
Facklig kontaktperson för Fastighetsanställdas förbund Anna Nordqvist
073-682 89 36, anna.nordqvist@platen.se
Välkommen med din ansökan!
Krav
Gymnasieutbildning
Några års erfarenhet av fastighetsbranschen
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Mycket goda datorkunskaper
B-körkort

Meriterande
Utbildning med inriktning mot fastighetsbranschen
Talar andra språk än svenska

Om arbetsgivaren - Bostadsstiftelsen Platen
Bostadsstiftelsen Platen är det allmännyttiga bostadsbolaget i Motala och förvaltar en yta om 429 770 kvm. Vi har 5 732 lägenheter och 176 kommersiella lokaler i portföljen samt en omsättning på drygt 399 Mkr. 
Vi har det förtroendefulla uppdraget att sköta, vårda och utveckla våra hyresgästers hem vilket ställer höga krav på oss och våra samarbetspartners. Vi ska erbjuda väl underhållna och framtidsinriktade fastigheter, bostäder och boendemiljöer. Vi är idag 84 medarbetare inom olika yrkesgrupper på Platen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Erika Karlsson

Anna-Karolina Gradvall

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bostadsstiftelsen Platen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2021
  • Ansök senast: 15 augusti 2021

Besöksadress

Platensgatan 1
None

Postadress

Box 33
MOTALA, 59121

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024