OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att arbeta med kundservice i olika led. Du jobbar bland annat över disk men också över digitala kanaler såsom mail, chatt och telefonen!
Du tar emot kunder och hjälper dom med deras ärenden. Oftast är de frågor som kan berör ordrar, fakturering, försäkring eller serviceärenden men det kan också förekomma arbetsuppgifter utöver detta.
Då det ibland är högt tryck på anläggningar kan det behövas hjälp med mer fysiska uppgifter så vi ser gärna att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs.
Din bakgrund
Det krävs inte mycket erfarenhet för denna roll utan det viktigaste är:
- Du älskar att ge service i världsklass
- Ett positivt möte med våra kunder vill vi skall kännas naturligt
- Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
- Att navigera i olika system är inga problem för dig
- Att du är noggrann, strukturerad och har en god arbetsmoral är en självklarhet
Vidare finns det goda möjligheter att klättra inom företaget och därför är det meriterande om du har erfarenhet inom kundtjänst, administration, service eller har studerat något likvärdigt.
Om företaget
Företaget har sitt huvudkontor centralt i Göteborg men är verksamma i hela Västra Götaland. Du kommer vara positionerad på en anläggning men behovet finns på flertalet anläggningar.
Arbetet är förlagt på dagtid och det kan förekomma helger vid behov.