Kundvärd (timanställning), Nordea Västervik

Arbetsbeskrivning

Är du service minded och motiveras av att möta kundens behov och bygga goda relationer?

Vi söker nu en Kundvärd för timanställning, som drivs av att skapa positiva kundupplevelser, göra affärer och som vill arbeta i en föränderlig miljö.

Vi är totalt ett framgångsrikt team på åtta medarbetare, varav två Kundvärdar, och hoppas att du vill bli en del av vårt härliga team där samarbete, laganda, affärsfokus och goda relationer ligger högt i prioritet. Kontoret ligger mitt i city och vi befinner oss dryga 400 meter från Västerviks station.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om tjänsten

Som Kundvärd på ett Rådgivningskontor är du Nordeas ansikte utåt. Din huvuduppgift är att ge kontorets tidsbokade kunder och övriga besökande kunder en positiv kundupplevelse. Du är betydelsefull, inte bara för att kunderna ser dig som bankens representant, utan också för att du träffar många förmånskunder i ditt arbete och har stor möjlighet att just skapa positiva kundupplevelser.

I ditt dagliga arbete hjälper du våra kunder till rätt distributionskanal (PBM, Kundcenter, Internet, Servicekontor etc). Försäljning och utbildning av vardagstjänster via kundterminal är en viktig del av din vardag. Tjänsten innebär att du arbetar proaktivt för att skapa nya kundkontakter och genom ett trevligt och professionellt bemötande får du våra viktigaste kunder att lämna banken med ett leende.


Din profil

Vi söker dig som är utåtriktad, initiativrik och aktiv, och du ser möjligheterna i varje enskild kundsituation. Du är en lagspelare med en egen drivkraft och har ett stort intresse av att göra affärer, och stor ambition till egen utveckling.

Tidigare erfarenhet från arbete i kundtjänst är meriterande. Det är också meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens.


Mer information och skicka ansökan

För närmare information om verksamheten och tjänsten är du välkommen att kontakta Kontorschef Belinda Luong på telefon 010-156 65 81.

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2016-10-19.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund

Lena Eriksson

Kjell Granlund

George Trantafillos

Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke

Mustafa Naama
+46727301980

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea Bank AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 5 oktober 2016

Besöksadress

Smålandsgatan 17
Stockholm

Postadress

Smålandsgatan 17
STOCKHOLM, 10571

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024