OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med försäljning, rådgivning och kundvård i ett välrenommerat, internationellt bolag? Sök rollen som säljare idag!
Om företaget
ASSA ABLOY Group är världsledande inom åtkomstlösningar. Varje dag hjälper de miljarder människor att uppleva en mer öppen värld. ASSA ABLOY Entrance Systems tillhandahåller lösningar för effektivt och säkert flöde av varor och människor. Deras erbjudande inkluderar ett brett utbud av automatiserade fotgängare, industri- och bostadsdörrar, lastutrustning och tjänster.
Dina arbetsuppgifter:
Tjänsten innebär att per telefon proaktivt kontakta, kundvårda, marknadsföra och sälja företagets produkt- och servicesortiment mot befintlig definierad kundbas med syftet att skapa tillväxt, nöjda kunder samt ökad kvalité på kunddata.
Det innebär proaktiv bearbetning och lyhördhet mot företagets befintliga avtalskunder via telefon och andra digitala kontaktvägar. Rollen ansvarar för att utifrån kundens unika behov presentera rätt lösningar, skapa offerter och ta avslut på affärer i samråd med teamleader. Du har också ansvar att säkerställa att kunddata löpande uppdateras i företagets säljstödsystem. Innesäljaren ingår i ett projektbaserat säljteam med tydlig koppling till övrig organisation.
Ansvar och befogenheter
- Bearbetning av definierad kundplattform med en förväntad samtalsvolym om ca 40 kundkontakter per dag
- Att följa upprättad projektplan för att säkerställa kundbearbetning på hela den definierade kundbasen med resultat i fokus
-Att utöva kundvård
-Samarbete med teamleader för att effektivt exekvera på de leads och affärer som skapas. Antingen via egen försäljning eller överlämnade till befintlig organisation
-Skapande och uppföljning av offert i CRM-system
-Registervård i ERP- resp CRM-system
Din profil
Skallkrav:
- Erfarenhet av likvärdig roll.
- Dokumenterad erfarenhet av telefonförsäljning med goda resultat
- Goda datorkunskaper
- Svenska och engelska i tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten. Vi ser att du besitter ett driv av att lyckas samt har ett affärsmannaskap som utstrålar professionalism. Du är ansvarstagande för dina arbetsuppgifter och samarbetar väl i grupp. Vidare är du ödmjuk och gläds åt såväl dina egna - som andras framgångar! Välkommen med din ansökan!
Om oss:
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (08-nov-2021 - 31-mar-2022 med god chans till förlängning)
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996