OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
I rollen som kundvårdande säljare kommer du att bearbeta både in- och utgående samtal. Du kommer att arbeta med telefonen som verktyg och ta emot ordrar samt bearbeta ny och befintliga företagskunder. I arbetet kommer du även att:
- Ha kundkontakt, främst via telefon med även via mail
- Administrera ordrar i affärssystemet
- Upprätthålla och följa upp offerter
- Arbeta med löpande administration på avdelningen
Du kommer ingå i ett team som idag består av 10 personer som ska utökas till 20 personer under 2017. Ni arbetar mot gemensamma uppsatta försäljningsmål. Du kommer även att börja din anställning med en gedigen introduktionsutbildning.
Arbetets omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till flextid. Start enligt överenskommelse och tillsvidare. Månadslön med en förmånlig bonusmodell som betalas ut kvartalsvis. Du kommer att vara anställd hos Magna som konsult till att börja, med stor möjlighet till en rekrytering direkt till företaget vid god prestation.
Utvecklingsmöjligheter: Då du kommer vara med och bygga upp ett nytt team kommer det att finnas stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Detta är en stor satsning, av vår kund, vilket även gör att du kommer ha en central roll i företaget där goda resultat kommer uppmärksammas.
Kundföretaget
Företaget är ett ledande, internationellt, bolag inom IT. Tjänsten är placerad på företagets huvudkontor i Stockholm.
Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom kundvård och försäljning. Du har 1-2 års erfarenhet av att ha arbetat med service och en mycket god telefonvana, gärna inom sälj. Meriterande är om du har dokumenterat goda säljresultat från tidigare arbeten. Då du kommer bearbeta kunder i Göteborgsområdet ser vi gärna att du har lokalkännedom i Göteborg.
Personliga egenskaper: För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är en driven person som har en stor vilja att lyckas och göra karriär. Du måste tycka om att prata i telefonen och skapa relationer med dina kunder. Du måste även vara ihärdig och serviceinriktad. Du är en lagspelare med hög social kompetens. Slutligen är du noggrann, social och trivs i ett högt arbetstempo.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till kandidatansvarig Sandra Erdös på telefon: 08-501 685 18 eller sandra.erdos@magna.se.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11