OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 70 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Vi växer och våra möjligheter att tillgängliggöra juridiken på helt nya sätt via marknadsledande digitala lösningar och juridisk kompetens har aldrig varit större. Våra tjänster gör skillnad för våra användare inom kommunerna och bidrar via snabb tillgång till information och vägledning till att skapa förutsättningar för rättssäkra beslut. Därför behöver vi bli fler som ser till att våra kunder får bästa service.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunden och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper.
Rollen är en junior tjänst, men för rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas och få ta ett större ansvar.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete, arbeta med juridik eller har erfarenhet av att jobba med myndigheter, kommuner, domstolar eller advokatbyråer. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;
• Självgående och flexibel
• Utåtriktad, positiv och öppen
• En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
• Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo.
I rollen som kundvårdare får du möjligheten att arbeta i ett företag som är ett av de ledande i Sverige när det gäller juridisk information. Vi erbjuder ett brett utbud av kurser inom juridik för både offentlig sektor och privata företag. Du kommer att jobba nära dessa målgrupper och få förståelse för deras kompetensbehov.
Du förser våra kunder med exceptionell service och följer upp deras upplevelser på våra kurser och behov av vidare kompetensutveckling. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kan även komma att ansvara för externa kundmöten på plats hos kund där du fångar upp kundens behov och skräddarsyr deras kompetensutvecklingspaket. Det ingår också att vara värd för våra utbildningar och välkomna deltagare samt koordinera frågor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teknik chef Nanna Palmberg
Utbildningsansvarig Ove Andreassen
084626563
46768786232