OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av kundvårdsteamets härliga medarbetare ska gå på föräldraledighet och vi söker nu en vikarie.
Du kommer arbeta i ett härligt team som brinner för att skapa och stärka relationer med våra kunder. I din roll kommer du att arbeta nära våra kunder och få förståelse för deras kompetensbehov och kunna vägleda dem vidare i sin kompetensutveckling.
Vi erbjuder ett brett utbud av kurser inom juridik för både offentlig sektor och privata företag. Du förser våra kunder med exceptionell service och följer upp deras upplevelser på våra kurser. Kontakten sker via telefon och videokonferens där du fångar upp kundens behov och skräddarsyr deras kompetensutvecklingspaket. Det ingår också att ibland vara värd för våra utbildningar och välkomna deltagare samt koordinera frågor.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunden och som trivs med att ha många kontaktytor.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete eller har erfarenhet av att jobba med utbildnings- och eventverksamhet. Vidare ser vi gärna att du är;
Självgående och flexibel
Noggrann med god datorvana
Utåtriktad, positiv och öppen
En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften och är lösningsorienterad
Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo.
Om företaget
JP Infonet är ett av landets ledande informations- och kunskapsföretag. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm, Göteborg, Karlstad och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 100 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teknik chef Nanna Palmberg
Utbildningsansvarig Ove Andreassen
084626563
46768786232