Kundvårdare till innovativt företag

Kundvårdare till innovativt företag

Arbetsbeskrivning

JP Infonet är ett av landets ledande informationsföretag. Vi tillhandahåller ett stort antal juridiska tjänster för både offentlig sektor och näringsliv. JP Infonet startade verksamheten 1999 och vi har vuxit kraftigt sedan dess. Idag har företaget kontor i Gamla Stan i Stockholm och centrala Helsingborg. Tillsammans är vi ca 80 anställda varav hälften jurister. Vi har kollektivavtal och tillämpar individuell lönesättning. Vi satsar på långsiktighet och erbjuder stor möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Vi växer och våra möjligheter att tillgängliggöra juridiken på helt nya sätt via marknadsledande digitala lösningar och juridisk kompetens har aldrig varit större. Våra tjänster gör skillnad för våra användare och bidrar via snabb tillgång till information och vägledning till att skapa förutsättningar för rättssäkra beslut. Därför behöver vi bli fler som ser till att våra kunder får bästa service och utbildning i våra tjänster.
För att lyckas i rollen söker vi dig som drivs av att ge god service till kunden och som trivs med att ta kontakt med människor och ha många kontaktytor samt presentera inför stora grupper.
Rollen är en junior tjänst, men för rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas och få ta ett större ansvar.
Det är meriterande om du är van att arbeta digitalt och med digitala verktyg, har tidigare erfarenhet av att utbilda, arbeta med juridik eller har erfarenhet av att jobba med myndigheter, kommuner, domstolar eller advokatbyråer. Du är lösningsorienterad och kan se helheten vilket hjälper dig att utveckla kundens affär. Vidare ser vi gärna att du är;
• Självgående och flexibel
• Utåtriktad, positiv och öppen
• En ansvarsfull lagspelare som fokuserar på uppgiften
• Driftig och orädd som trivs i ett högt arbetstempo
Du förser våra kunder med exceptionell service, bland annat genom utbildningar i hur våra system används på bästa sätt samt informerar om nyheter i tjänsterna. Kontakten sker via telefon och videokonferens men du kommer även att ansvara för externa kundmöten och utbildningar på plats hos kund, när detta är möjligt, där du visar upp företagets produkter och tjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teknik chef Nanna Palmberg

Utbildningsansvarig Ove Andreassen
084626563 46768786232

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JP Infonet AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Besöksadress

Kornhamnstorg 6
Stockholm

Postadress

Box 2237
Stockholm, 10316

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024