Kundvårdare till Tele2 Business

Kundvårdare till Tele2 Business

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker drivna kundvårdare tilll vår kund Tele2. Här besvarar man inkommande telefonsamtal från företagskunder som vill säga upp sina abonemang. Arbetet går ut på hitta lösningar för företagen till den grad att de väljer att ha kvar Tele2 som sin leverantör. Du kommer även hantera en del utgående samtal till kunderna.

Här jobbar man dagligen mot uppsatta mål och mäter såväl statistik som kundnöjdhet på individuell nivå.

Du ska ha en glöd och kämparanda att vilja lyckas, tävlingsinstinkten ska vara på topp och du ska bidra med ett glatt humör både mot dina kunder och dina kollegor.

Du skall ha förmågan att snabbt kunna analysera och erbjuda en bra lösning till kund. Vårt mål är att alltid ha nöjda kunder och se till kundens bästa. Du måste vara professionell och kommunikativ i ditt sätt och anpassa ditt språk efter kund.

Du kommer att arbeta med tjänster på ett professionellt sätt tillsammans med andra positiva, driftiga och utåtriktade medarbetare. Du blir den viktiga länken mellan kunden och dess användare av tjänsten, det är därför mycket viktigt att du är noggrann och hängiven dina arbetsuppgifter.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du motsvarar vår kravprofil.

Möjligheten att jobba hemifrån till viss del kommer finnas.


Personliga egenskaper
Du vill jobba med service och har ett gediget intresse av försäljning.
- Du ska vara flexibel och intresserad av att utveckla nya kunskaper.
- Du är stresstålig och kan hantera många uppgifter samtidigt.
- Du har en förmåga att arbeta bra både i grupp och enskilt.
- Du ser personligt ansvar som positivt och trivs med att jobba mot uppsatta mål.
- Du är noggrann, punktlig och har hög arbetsmoral.
- Vana av att jobba i högt tempo och mot högt uppsatta mål.
- Du är en van datoranvändare och har ett stort intresse av problemlösning.

Vi erbjuder dig.
• Chansen att jobba i ett drivet team med hög ambitionsnivå på ett världsledande företag

• Personlig utveckling


Tjänsterna ska tillsättas omgående, så välkommen in med din ansökan redan idag!



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


28 november 2024