OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en servicehjälte som drömmer om en karriär inom bilbranschen? Är du den som sprider god energi och får andra att känna sig uppmärksammade och välkomna? Då kan du vara vår nya talang som vi vill bygga vidare på!
Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår karriärsida .
Vad kan vi erbjuda dig?
Som Telefonist/Kundvärd hos oss kommer du jobba i ett tight gäng med människor som brinner för att ge service. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet, vi stöttar alltid varandra och hjälps åt där det behövs. Tillsammans med dina kollegor hanterar du hela region Gävleborg/Dalarnas växel som är fördelat på 11 orter med 13 anläggningar och ca 400 anställda. Vi hanterar chatt med kunder, Google, sociala medier samt nyhetsbrev. Och även det fysiska kundmötet i receptionen på Volkswagen Falun. Du är oftast kundens första kontakt med oss som företag och det blir otroligt viktig för hur vårt bemötande uppfattas. Arbetstiderna är måndag-fredag dagtid och tjänsten ska tillsättas omgående.
Kvalifikationer
Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet av att ha arbetat inom ett serviceyrke, gärna i en liknande tjänst, men din inställning är det allra viktigaste! Du behöver inte älska bilar, men du behöver älska människor och mötet med dem. Eftersom huvuddelen av dina arbetsuppgifter innebär kommunikation med andra människor är det viktigt att du behärskar svenska och engelska i så väl tal som skrift. Du har lätt för att navigera i olika system och har goda kunskaper i Office-paketet.
Personliga egenskaper
Vi tror att vår nya kollega är en person som älskar att ge andra en positiv upplevelse och som har förmågan att beröra människor. Någon som är självgående, initiativtagande och har inställningen ”Inga problem, detta fixar jag”. Någon som är kreativ och har många bra idéer på hur vi förbättrar och moderniserar kundupplevelsen och teamet. Att vara noggrann, strukturerad och ha en god arbetsmoral är en självklarhet. Du bör känna dig bekväm med att vistas i en stundtals stressfylld miljö och ha många bollar i luften samtidigt.
Ansökan
Urval sker löpande och tjänsten kan därför komma tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kontakta rekryterande chef. Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter det kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?