Kunnig supportpersonal sökes!

Arbetsbeskrivning

Svenska Däckgrossisten AB är ett av de ledande företagen inom distanshandel på Internet i däckbranschen. Vi säljer våra produkter till både privatpersoner och företag. Vårt marknadsområde sträcker sig idag över hela Norden, med huvudkontor i Tierp. Företaget är under ständig utveckling och vi behöver nu förstärka vårt team inom support. Vi söker dig som vill arbeta med kundservice och vara med i utvecklingen av däckhandeln. Arbetet innebär att ge support till våra kunder via telefon, mail och fax. Du arbetar även med orderhanteringen och kontakt med våra leverantörer. Tidigare erfarenheter av kundvård/själsupport och orderhantering är givetvis meriterande. Vi söker dig som: - vill arbeta serviceinriktad och ansvarsfullt, med kundens behov i centrum - har mycket goda kunskaper inom däck och fälgar - är effektiv och snabbtänkt - har god förmåga att planera och administrera arbetet - vågar ta initiativ - är bra på att hantera stressiga situationer - trivs i supportroll och bidrar till en positiv teamkänsla - har förmåga att vägleda, guida och lösa problem - har ett gediget bilintresse Krav är att du talar och skriver engelska och svenska flytande, då vi tar emot samtal och e-post från hela Norden. Genom att vi expanderar till hela Europa just nu, är det meriterat om du kan ett annat europeiskt språk utöver engelska och svenska. Kolla gärna vår hemsida för att se vårt produktsortiment: www.nordendack.se

Sammanfattning

Liknande jobb


12 september 2024

11 september 2024

Bli kundmottagare hos ISOPARTNER!

Bli kundmottagare hos ISOPARTNER!

9 september 2024