OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Företaget är ett av världens största och mest etablerade bolag inom leasing av fordon. Idag leasar de över 1,5 miljoner bilar i mer än 35 länder globalt. De ansvarar för inköp och underhåll och är dessutom involverade vid försäljning av återlämnade bilar. I över 50 år har bolaget varit att räkna med för såväl företagskunder som privatpersoner.
Om rollen
Som Kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera ärenden som inkommer från kunder. Ditt primära fokus är att skapa nöjda kunder genom att hitta lösningar för varje specifik kund. Detta administrerar du sedan i de olika affärssystem som bolaget använder. Du hanterar flertal olika ärenden där både omfattning och svårighetsgrad varierar.
Arbetsuppgifter
- Administration av förarbyten, bolagsbyte och avtalsfrågor.
- Fakturafrågpr eller andra ekonomiska frågor
- Ta emot inkommande ärenden via telefon, mejl eller ärendehanterinssytemet
- Första kontakt vid vägassistans, försäkringsärenden och annan administration
Vem söker vi?
Vi söker någon som vill ta ansvar i det dagliga arbetet och brinner för att arbeta med kunder. Genom ett stort engagemang vill man uppnå nöjda kunder med ett stort förtroende som kommer vara med långsiktigt. I rollen krävs det att du är duktig på att kommunicera i såväl tal som skrift samt att du är lagspelare och kan gå in och hjälpa dina kollegor vid behov.
Kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet av kundtjänst
- Svenska och engelska i såväl tal som skrift
- God datorvana och vana av system (gärna ärendehanteringssystem
Övrigt
Start - Omgående
Plats - Solna
Vi jobbar löpande med urval och därför rekommenderar vi att du kommer in med din ansökan omgående.