Kurdisk-/Arabisktalande Administratör till Humana Assistans

Kurdisk-/Arabisktalande Administratör till Humana Assistans

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana! Vi söker nu en administratör till Humana Assistans med placering i Örebro.

Om tjänsten
Som administratör på Humana är din huvudsakliga uppgift att stötta våra uppdragschefer i deras administrativa arbete. Arbetsuppgifterna styrs av verksamhetens behov och kan därför variera, men består i huvudsak av systemstöd, posthantering och löpande personaladministration. Du kommer mestadels att arbeta mot våra verksamheter där vi kommunicerar på kurdiska och arabiska varför språkkompetens inom dessa språk är ett krav för tjänsten.

Tjänsten är en allmän visstidsanställning på heltid under 2023. Tillträde sker enligt överrenskommelse och din placeringsort kommer vara vårt kontor i Örebro. 

Vem är du?
Vi söker digsom har lätt för att se vad som behöver göras och du tar gärna egna initiativ. Då arbetet innebär att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, ibland i högt tempo, är det viktigt att du är en strukturerad och ordningsam person. Du är en lagspelare som tycker om att arbeta tillsammans med andra och när du kommunicerar är du tydlig och pedagogisk. Vi vill att du har admininstrativ erfarnhet, gärna ifrån en liknande roll, och du pratar och skriver arabiska och/eller kuridska obehindrat. 

Vi förväntar oss att du brinner för att ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär också att ge service till kollegor och medvetet arbeta för ett gott arbetsklimat.

Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss påHumana https://www.humana.se/jobb

Vad händer nu?
Under rekryteringsprocessen kan du få genomgå telefonintervjuer, tester och kompetensbaserade intervjuer. Skicka gärna din ansökan så snart du kan då vi kommer göra löpande urval och tjänsten kan därför tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2022
  • Ansök senast: 8 januari 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024