Kurdisktalande administratör

Kurdisktalande administratör

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med att dagligen ge människor ett bättre liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Humana genomgår just nu en digitaliseringsresa och söker därför en administratör med språkkompetens inom kurdiskaoch arabiska. 

Om tjänsten
Som administratör på Humana är din huvudsakliga uppgift att stötta våra kund- och assistentnasvariga i deras administrativa arbete. Arbetsuppgifterna styrs av verksamhetens behov och kan därför variera, men består i huvudsak av systemstöd, posthantering och löpande personaladministration. Du kommer mestadels att arbeta mot våra verksamheter där vi kommunicerar på kurdiska och arabiska varför språkkompetens inom dessa språk är ett krav för tjänsten.

Tjänsten är en allmän visstidsanställning på heltid i 6 månader med start omgående. Placeringsort är Örebro. 

Vem är du?
Vi söker digsom har lätt för att se vad som behöver göras och du tar gärna egna initiativ. Då arbetet innebär att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, ibland i högt tempo, är det viktigt att du är en strukturerad och ordningsam person. Du är en lagspelare som tycker om att arbeta tillsammans med andra och när du kommunicerar är du tydlig och pedagogisk. Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. 

Vi förväntar oss att du brinner för att ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär också att ge service till kollegor och medvetet arbeta för ett gott arbetsklimat.

För denna tjänst krävs det att du:
- har erfarenhet av administrativt arbete
- behärskar kurdiska i tal och skrift
- behärskar arabiska i tal och skrift

Det är även meriterande om du:
- har erfarenhet från en liknande roll 

Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR

Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag som är den 30/9. 

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2020
  • Ansök senast: 30 september 2020

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024