OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Holistica Omsorg
Holistica Omsorg är en modern assistansanordnare med tillstånd av Inspektionen för vård och omsorg (IVO) att bedriva verksamhet inom personlig assistans i hela landet för både barn och vuxna. Vi strävar alltid efter att ge både vår personal och våra kunder högsta kvalitet och stort engagemang. Vi är ett assistansbolag som strävar efter att bli bäst och inte störst. Vårt arbetssätt och arbetsmetoder grundas utifrån ett holistiskt synsätt. Genom vår holistiska syn kan vi hjälpa kunder till en bättre och tryggare vardag.
Vi söker nu en prestigelös, driven och engagerad kundansvarig som talar kurdiska.
Om jobbet
Välkommen till en flexibel och bred roll med hög grad av frihet under ansvar! Som kundansvarig har du ansvar för de assistansuppdrag som du tilldelas och leder det dagliga arbetet i dessa uppdrag. Du är kontaktperson gentemot dina kunder och närmaste chef för deras personliga assistenter. Som kundansvarig säkerställer du att kunderna får det stöd som de beviljats och att vi följer de lagar, avtal och föreskrifter som gäller för vår verksamhet.
I rollen har du en stor frihet under ansvar och möjlighet att påverka rollens utformning.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga uppgifter:
- Kundkontakt och kundvårdande insatser.
- Rekrytering av assistenter, schemaläggning bemanning och lönehantering.
- Hålla personalmöten och genomföra personalaktiviteter.
- Arbeta för en god arbetsmiljö för dina medarbetare.
- Planering och genomförande av utbildningsinsatser och introduktioner.
- Sedvanliga administrativa uppgifter.
- Ansvara för att Holistica Omsorg levererar korrekt assistans utifrån gällande myndighetsbeslut.
Om dig
Vi söker dig som är socialt kompetent och har en hög egen drivkraft. Eftersom ingen dag är den andra lik behöver du tycka om variation i arbetet och vara skicklig på att hitta andra lösningar än de från början tänkta. Du är samarbetsinriktad, ansvarstagande och självständig i ditt arbetssätt.
Du behärskar kurdiska väl i tal och svenska väl i både tal och skrift.
Vi ser gärna att du har kunskap inom Personlig Assistans (LSS) och erfarenhet av arbetsrättsliga processer. Du är van vid att arbeta med administrativa arbetsuppgifter att ha många kontaktytor. Det är starkt meriterande om du arbetat i en motsvarande roll och/eller har relevant eftergymnasial utbildning.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att skicka ditt CV och ett motivationsbrev till Jobb@holisticaomsorg.se. Ange ”Kurdisktalande kundansvarig”. Vänta inte med att skicka in din ansökan eftersom urval och intervjuer sker löpande.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.