OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en event-koordinator i vår personliga assistans-team!
Kurera Omsorg är ett omsorgsföretag med tre olika verksamhetsgrenar: Familjehem, Stöd & Boende samt Personlig assistans. Vårt kontor hittar ni i Malmö och idag har vi assistanskunder i hela Skåne.
Kurera Omsorgs grund bygger på en personlig utformad personlig assistans. Därför är kommunikationen så otroligt viktig för oss. Vi vill att våra kunder och personliga assistenter ska ha möjlighet att dela med sig av utvecklingsmöjligheter och problem, så vi tillsammans kan utveckla assistansen.
Som event-koordinator är din huvuduppgift att anordna event för våra kunder och assistenter.
Som event-koordinator ansvarar du för event, företagets CRM & CSR, rekrytering, kontakt med myndighet och kommun och du hjälper till med saker som kan uppstå när man arbetar med personlig assistans.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är självständig, ansvarstagande, har god samarbetsförmåga, flexibel och är intresserad av kvalité.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från assistansbranschen och tycker om att arbeta tillsammans med människor. Du som söker är en person med stor förmåga att utveckla goda kundrelationer, har ett genuint intresse för människor och har lätt för struktur och administration. Har du en utbildning inom socialpedagogik, personlig assistans, beteendevetenskap eller en socionomutbildning så är det meriterande.
Körkort är ett krav.
Vi erbjuder dig
En stimulerande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, eget ansvar och stora möjligheter till utveckling. Kurera är en verksamhet under utveckling där vi vill att du är med och formar vårt arbetssätt och framtid.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.