OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du evenemang och är du en fena på att planera? Önskar du att kombinera detta med arbetsuppgifter som ställer krav på koordinering och kommunikation? Då är det dig som vi söker till tjänsten som koordinator till vår utvecklingsavdelning i Köpenhamn.
Jobbet
Som koordinator i JUC’ s utvecklingsavdelning kommer du att ingå i ett team, där vi varje dag strävar efter att ge den bästa juridiska efterutbildningen för advokater i form av kurser, konferenser, certifieringar och E-learning. I tätt samarbete med vår Course Manager, är du med och sköter driften och rutinuppgifter av våra produkter samt marknadsföringen av dessa. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att återställa och uppdatera kurser, ansvara för kundorienterad kommunikation och inte minst hålla koll på många deadlines och uppgifter.
Arbetsuppgifter:
Uppdatera och återställa ca. 70 kurser per. ½ år
Skapa och uppdatera kurser, andra evenemang, undervisare m.m i vårt CMS och CRM-system
Avtalsförhandling med undervisare
Uppföljande dialog med undervisare och samarbetspartners
Projektledningsprocess med många detaljer
Genomföra och koordinera marknadsföringskampanjer inklusive Sociala Medier– ofta i samarbete med vårt marknadsföringsteam
Planera och spela in videoinnehåll
Din profil
Du har en utbildning i marknadsföring, kommunikation eller liknande. Du besitter generella IT kunskaper och det är en stor fördel om du har tidigare erfarenhet att arbeta med Digital Marketing, Inbound Marketing, Search Engine Monetization (SEM) samt Sociala medier. Du är en fena på skriftlig kommunikation, häribland grammatik och stavning och har erfarenhet av att arbeta med visuell kommunikation.
Du har god förmåga att planera, leda och följa upp projekt och uppgifter
Du kan hålla många bollar i luften både internt och med externa intressenter
Du vill vara en del ett snabbt växande företag
Du är strukturerad och detaljorienterad
Du har en ”Can-Do” attityd
Du har god samarbetsförmåga
Du är självständig och ansvarsfull
Du har en kommersiell, dynamisk och flexibel arbetsinställning
Vi erbjuder
För oss är det viktigt att kunna arbeta målmedvetet samtidigt som vi har en bra arbetsmiljö. En miljö där vi känner varandra och känner oss inspirerade. Du kommer att ingå i ett växande företag som är på en spännande och målmedveten resa, där vi har roligt tillsammans, vilket även är en del av vårt DNA.
Du kommer at ingå i JUC ’s utvecklings-och marknadsföringsavdelning, där du träffar produktutvecklare, marknadsförare, grafiska designers, E-learning specialister m.fl. Vi har en teamorienterad miljö där vi gillar att dela erfarenheter.
Och just det, vi har flyttat in i helt nyrenoverade lokaler på Axelborg, i centrala Köpenhamn, med en egen Michelinkock och där de flesta av våra tillställningar hålls i våra egna exklusiva lokaler och omgivningar.
Är du den vi söker?
Skicka gärna din ansökan och CV till apply@juc.dk och skriv ”Kurs- och kommunikationskoordinator” i ämnesfältet.
Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta HR & Executive Assistant:
Julie Staal Østergaard: +45 93 97 27 03
Vi ser fram emot fin ansökan!
Om JUC
JUC är ett specialiserat kurs-och nätverksföretag som etablerades år 2001. Vi är ledande på den danska marknaden när det kommer till kurser, certifieringar och konferenser riktade till jurister, advokater, revisorer, fastighetsmäklare och ett stort antal professionella yrkesverksamma. Under de senaste tre åren har vi vuxit med 50 % årligen och vi finns nu representerade i Danmark, Norge, Sverige och Tyskland.