OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se
För vår kunds räkning söker vi en kurs och konferensadministratör till vår kund i Landskrona
ARBETSUPPGIFTER:
Dina arbetsuppgifter kommer till största delen att bestå av administrativt stöd till kurs- och konferens verksamheten. Arbetet bedrivs dels i grupp/projektform och dels individuellt och inkluderar både interna och externa kontakter. Du blir delaktig i att kontinuerligt utveckla administrationen och kommer ofta att ha flera uppdragsgivare samtidigt. Arbetsuppgifterna kan komma att förändras med tiden utifrån organisationens behov.
Exempel på arbetsuppgifter som ligger inom ditt arbetsområde är bland annat att:
* Utföra administrativa uppgifter i samband med möten, resor, kurser, besök samt planera kurser, konferenser, sammanträden och samordna grupper.
* Hantera administrativa uppgifter i olika dataprogram.
* Uppföljning och återkoppling till både kunder och kursledare.
Kompetens och erfarenhet:
Vi söker dig som verkligen trivs med ett administrativt arbete och har tidigare arbetat i en administrativ roll. Du har lägst gymnasieutbildning, god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska samt har goda kunskaper i Microsoft Office. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta med kursadministration och ev med lagstadgade utbildningar och har körkort behörighet B.
Som person är du serviceinriktad, kommunikativ och har lätt för att samarbeta med andra människor samt arbetar strukturerat och har förmågan att prioritera. Vidare är du en flexibel person som har en positiv syn på hur uppgifter ska lösas, är engagerad, driven och tar ansvar för ditt eget arbete. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Välkommen in med din ansökan, varje onsdag har vi "öppet hus " på vårt kontor, mellan kl. 8.30-11.30.
Rekryteringen sker med löpande urval, så skicka in så fort som du ser detta!
Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning.
Fast månadslön
Kontaktpersoner på detta företaget
Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003