Kursadministratör till Mindset

Kursadministratör till Mindset

Arbetsbeskrivning

Är du kundfokuserad och drivs av att ge service i toppklass? Då kan detta vara något för dig! Som person är du social och trivs med administrativa arbetsuppgifter som kräver noggrannhet och fokus. Har du tidigare erfarenheter av administration och kundservice samt har en förmåga att skapa struktur så tror vi att du är rätt person för tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Mindset resa tog sin början i Göteborg år 1998 där de ville utmana utbildningsbranschen genom storskaliga och praktiskt tillämpningsbara utbildningsinsatser och ge rätt förutsättningar för att deras kunder ska kunna skapa den arbetsplats som de alltid drömt om. I tjänsten som Kursadministratör kommer du att bli en del av ett glatt team på sex personer och samarbeta med flera avdelningar inom organisationen. För att trivas i rollen som kursadministratör behöver du vara en person som är självgående och tar tag i de arbetsuppgifter som behöver göras. Mindset är ett dynamiskt bolag som vill ge sina kunder den bästa servicen, vilket ställer krav på att man kan vara flexibel och problemlösande.

Du erbjuds:


* Bli en del av ett företag som vunnit två Guld i kategorin Excellence in Leadership Development på Brandon Hall Excellence Awards
* Bli en del av en organisation som tycker om att ha roligt tillsammans, så förvänta dig att bli medbjuden på en AW, utmanad i Mario Kart eller en vända pingis
* Ett nyrenoverat kontor i Gamla Stan med utsikt över vattnet
* En tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning


#

ARBETSUPPGIFTER
Som kursadministratör hos Mindset kommer du att arbeta med support- och administration där du bland annat kommer att ansvara för:


* Kursadministration såsom lokalbokningar, kontakt med kursledare och hotellbokningar
* Enklare intern och extern support kopplat till Mindsets utbildningsplattform
* Övrig administration


VI SÖKER DIG SOM
I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga en stor vikt vid dina personliga kompetenser samt intresse för tjänsten och Mindset som företag, men för att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har:


* Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
* Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller administrativt arbete
* Grundläggande kunskaper i Officepaketet


Som person ska du vara:


* Självgående
* Serviceinriktad
* Problemlösande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gamla stan, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Mindset här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 2 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör med servicekänsla

Administratör med servicekänsla

18 november 2022

10 november 2022