OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Adecco erbjuder dig en unik möjlighet till arbete hos ett av de mest framgångsrika företagen inom sin bransch!Kunden efterfrågar en kvalificerad administratör för ett långt och utmanande uppdrag. Din främsta uppgift är att fungera som ett stöd för ledningen, vilket bl.a. innefattar administration kring marknadsföring, rekrytering, samordning, bemanning mm. Du kommer även att arbeta med presentationsframställningar och fungera som språk- och layoutmässig granskare för såväl offerter som presentationer.Bokning och koordinering av workshops och konferenser är andra delar i arbetet. Flerårig erfarenhet från administratörsyrket och goda kunskaper inom Svenska och Engelska är ett krav.Då en stor del av arbetet kommer att utföras med hjälp av PowerPoint, Excel och Outlook, krävs det att du är en erfaren användare av Office paketet. Du trivs att arbeta i ett högt tempo med stora krav på kvalitet.Du är van med att hantera många ärenden samtidigt och besitter förmågan att göra de rätta prioriteringarna.Du ser variation som något positivt, har hög integritet och agerar prestigelöst i ditt arbete.Vi erbjuder Dig en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning inom vår uthyrningsverksamhet.