OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder och Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Just nu söker vi en kvalificerad administratör på halvtid.Vår kund är ett framgångsrikt mindre företag med mycket kontakter inom Halmstads näringsliv.Det är stundtals ett mycket högt tempo med många besökande och kunder.Framgångsfaktorerna är hög service och bästa kvalitet.Du som söker måste trivas med att arbeta i en föränderlig miljö.Vi förutsätter att du arbetar noggrant och har lätt för att ta egna initiativ. För att trivas i rollen som administratör måste du vara mycket flexibel och nyfiken på nya utmaningar.Uppdraget innebär att du planerar dina arbetsdag på egen hand.Som person är du alltså en mycket strukturerad person som alltid slutför dina åtaganden. Tjänsten är på 50% och vi förutsätter att du har god datavana inom främst programmen Word och Excel.Vi förutsätter också att du har körkort och tillgång till bil.Mer information om tjänsten samt ansökan finner du på Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Klicka på knappen "ANSÖK" nedan för att registrera din ansökan.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Välkommen med din ansökan senast 8 januari 2008.