OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 190 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är auktoriserade. Vi söker en duktig administratör till en av våra kunder.Detta är ett uthyrningsuppdrag med start i mitten av oktober.Arbetsuppgifter - Skriva protokoll enligt anvisningar - Lokal webbredaktör på intern/extern webb - Hantera interna dokument och listor - Arkivering av pärmar - Administrativt stöd åt chefer/utredare - Administration i samband med nyanställningar - Formulera brev - Boka konferenser, sammanträden, möten och lokaler - Hantera kallelser till möten etc.- Ta hand om externa besökare - Skriva och uppdatera instruktioner och mallar - Bereda och handlägga ärenden Kvalifikationer Vi söker dig som har datavana och tidigare erfarenhet av administrativt arbete där du har fungerat som "spindeln i nätet".Du talar, läser och förstår engelska obehindrat.Det är meriterande om du tidigare har jobbat inom myndighet.Personliga egenskaper - Du trivs med att ha "många bollar i luften" - Du är en problemlösare som är beredd att ta dig an olika arbetsuppgifter - Du har initiativförmåga och tar tag i saker - Du ser till att saker utförs och avslutas utan komplikationer - Du är serviceinriktad - Du är strukturerad i ditt arbetssätt - Du är flexibel vad det gäller arbetsuppgifter - Då enheten är inne i en omorganisering är det viktigt att du är förändringsbenägen Intresserad?Om annonsen har fångat ditt intresse är du välkommen att söka tjänsten med bifogat CV och personligt brev på vår hemsida: www.adecco.se Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet har passerat så vänta inte med att skicka in din ansökan!