OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du…
Arbeta i ett företag som gör skillnad för individer, grupper och samhället varje dag? Vill du bidra med energi, omtanke och administrativ expertis i en meningsfull servicefunktion? Vill du ingå i vårt HK (huvudkontor) i en organisation där värdegrunden värme, kunskap, utveckling och mod levs varje dag?
Du är så varmt välkommen till oss!
Du gillar…
På riktigt att jobba med service och stöd inom olika processer och att vara flexibel samt bidra med struktur och kontinuitet. Du gillar att utveckla nya arbetssätt allteftersom verksamheten förändras. Du värdesätter att jobba självständigt och uppskattar att samarbeta med andra. Du uppskattar att jobba med frihet under eget ansvar.
Vad är det vi söker?
Vi söker en kvalificerad administratör med grundläggande kunskaper i företagsekonomi. Huvudsakliga uppgifter är att ansvara för det administrativa arbetet kopplat till våra kunduppdrag. Vi vill också att du tar ett kontorsansvar för våra kontor i Linköping och Norrköping.
Detta tar du med dig in…
- Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
- Utbildning eller erfarenhet från arbete inom företagsekonomi
- Vilja och intresse av att ge service och stöd
- Vilja och intresse av att utveckla och effektivisera
- Samarbetsförmåga och förmåga att hålla deadlines
- Vana vid olika digitala system, särskilt affärssystem
- God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
- B-körkort
Placeringsort: Linköping med förväntan om närvaro i Norrköping 1-2 dagar i veckan.
Vid nyfikenhet att vilja veta mer kontakta gärna rekryterande chef Jenny Curtsdotter, Ekonomichef, jenny.curtsdotter@psykologpartners.se, eller sök tjänsten direkt här. Sista ansökningsdag är 15 januari.