Kvalificerad administratör och VD-assistent

Arbetsbeskrivning

Catella Corporate Finance söker medarbetare för en tjänst på heltid i Stockholm med start hösten 2010. Catella Corporate Finance är Sveriges största och mest kompletta organisation för fastighetsrelaterade transaktioner. Vi är totalt cirka 50 personer i Stockholm, Göteborg och Malmö. Catella Corporate Finance ingår i Catella Property Group med verksamhet i 14 europeiska länder. Totalt omfattar gruppen cirka 300 medarbetare. För mer information, besök vår hemsida www.catellaproperty.se Arbetsbeskrivning Du kommer att ha en central roll i vår supportfunktion där du kommer att arbeta nära VD och assistera transaktionsgruppen vid våra fastighetstransaktioner. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Assistera VD med sedvanliga sekreteraruppgifter. Hantering av dokument, framtagande av presentationer och mötesmaterial. Reseadministration som planering, bokning och hotellreservation. Du kommer att vara resebyråansvarig. Administration vid både interna och externa events, som konferenser och internationella mässor. Ansvara för bokning av utbildningar och administrera seminarier. Telefonkontakter och korrespondens. Kontakt med leverantörer och hantering av avtal. Fakturahantering. Din profil Vi söker dig som har arbetat som kvalificerad administratör i minst tre år till en tjänst inom finansbolaget Catella Corporate Finance. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du har en mycket god organisationsförmåga, ett strukturerat arbetssätt och ett intresse för detaljer. Det är vidare viktigt att du är serviceminded, flexibel, självgående och har en hög integritet. Du är van vid att ha mycket att göra och trivs med att ha mycket folk omkring dig. Din svenska och engelska är utmärkt, såväl muntligt som skriftligt, och du är en mycket van Officeanvändare (Word, Excel, Outlook och PowerPoint). Vi på Catella kan erbjuda dig en stimulerande och varierande arbetsmiljö i en organisation präglad av resultatinriktade men lättsamma medarbetare. Välkommen att skicka CV och personligt brev senast den 16 augusti till

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 juli 2010
  • Ansök senast: 16 augusti 2010

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024