Kvalificerad administratör till Boliden Electro AB

Arbetsbeskrivning

Information om tjänsten


Ghost Competence söker nu för Boliden Electro en kvalificerad administratör som är initiativtagande och inte är rädd för att hugga i när det behövs. I rollen som administratör kommer dina arbetsuppgifter bland annat vara fakturahantering, personaladministration, lager- och kostnadsavstämning. Tjänsten är ett vikariat på ca 1år.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Ghost Competence men du kommer att arbeta ute hos kund.

Boliden Electro ligger i centrala Boliden vilket gör att det finns goda bussförbindelser.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Information om kundföretaget


Boliden Electro AB har sitt ursprung som hjälpavdelning inom gruvföretaget Boliden AB och tillkom redan under 1920-talets senare del.
Sedan augusti 2014 är Boliden Electro AB ett fristående företag med lokalt ägande.
Vi har ett 50-tal anställda. Sedan ägarbytet har vi lämnat Boliden Minerals industriområde och finns nu i helt moderna och nyrenoverade lokaler mitt i Bolidens samhälle.

Få elföretag kan visa på en så lång historik som Boliden Electro AB.
Och vi är förmodligen ensamma om att ha levererat elektrisk utrustning till samtliga gruvor i Sverige.
Allt sedan 1990-talet så har vi kontinuerligt breddat verksamheten mot industriella installationer utanför Gruvbranschen, och gjort det framgångsrikt.
Vi lyfter med stolthet fram att vi installerat bland annat Kraftvärmeverket på Hedensbyn, och även Kraftvärmeverket i Lycksele.
Från tid till annan har vi även automatiserat och installerat Justerverk, Såg- och Hyvellinjer.
Vi levererade och installerade Distributionsställverk, Allmänkraft och belysning för samtliga fastigheter vid etableringen av Handelsområdet på Solbacken i Skellefteå.

- Kort sagt vi kan elkraft, vi kan automation och elinstallation.

I synnerhet av industriell karaktär.


Dina arbetsuppgifter


I rollen som administratör kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara b.la:

• Hantering av leverantörsfakturor
• Likviditetsplanering/prognos
• Kostnadsavstämningar
• Lageravstämning
• Hantering av tidrapportering
• Personaladministration
• Telefonväxel och daglig posthantering


Vi söker dig som


Har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt en ekonomisk eller administrativ utbildning. För att lyckas i tjänsten behöver du besitta väldigt goda kunskaper i Microsofts Office Paket och då främst i Excel och Word. Du har goda kunskaper i att arbeta i affärssystem, meriterande om du har tidigare erfarenhet av affärssystemet Pyramid.

Som person söker vi dig som är kommunikativ, initiativtagande, ansvarsfull och gillar ordning och reda. Utöver att du är strukturerad och har en fallenhet för administration behöver du vara en person som är flexibel och prestigelös då det är ett mindre kontor vilket innebär att arbetsuppgifter kan förekomma som inte hör till tjänstens ordinariebeskrivning.

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se

Fakta

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

ANSTÄLLNINGSFORM: Vikariat

ORT: Boliden

URVAL: Sker löpande

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 5/2

KONTAKT: Jonas Lindgren



Om oss


En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi:

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 12 januari 2017

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


Sway Process

Sway Process

30 december 2024