Kvalificerad administratör till hyresbolag

Arbetsbeskrivning

Kvalificerad administratör till hyresbolag
Vår kunds verksamhet växer och vi söker därför en erfaren administratör som skrivit protokoll, skapat presentationer är bekant med HLU (hyresgäststyrt lägenhetsunderhåll). Om du är rätt för oss så har du körkort, lätt för att skapa struktur och en god kommunikativ förmåga. Tjänsten startar enligt överenskommelse och är tillsvidare. Välkommen med din ansökan för rollen som kvalificerad administratör redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, start enligt överenskommelse och tillsvidare (med 6 månaders provanställning).

Arbetsbeskrivning
I arbetet som kvalificerad administratör förväntas du självständigt kunna upprätta presentationsmaterial, administrera interna projekt (som det om hyresgäststyrt underhåll – HLU), och föra mötesprotokoll. Du sitter på ett tilltalande kontor i ett välkänt hyresbolag med attraktivt varumärke och flera nybyggnationer.

Dina arbetsuppgifter:

• Projektadministration, beställningar mot entreprenör och ekonomisk uppföljning i fastighetssystemet Fast 2.
• Utforma hyresgästinformation för ditt distrikt och ordna med praktiska uppgifter i samband med företagsaktiviteter.
Kvalifikationer
Vi söker dig som arbetat med liknande arbetsuppgifter under minst 3 år (där administration, protokollföring, presentationer ingått), har relevant utbildning och med fördel erfarenhet av hyresgäststyrt underhåll, så kallat HLU. Vi förutsätter att du är en van användare av Microsoft Word och PowerPoint.

Som person är du engagerad och ansvarsfull med god förmåga att skapa struktur. Du gillar dialog och är bra på att kommunicera med olika människor liksom få svar och nå avslut. I dig ser vi någon som är administrativt skicklig och trivs med pennan. Har du dessutom en ljus syn på arbetet, positiv inställning och humor? Då har vi nästa uppdrag för dig, varmt välkommen med din ansökan!

• Det är ett plus (men inte krav) om du har studerat ekonomi och/eller har kunskaper i hyreslagen.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-02-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Martin Sjögren | martin.sjogren@randstad.se [ mailto:martin.sjogren@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024