OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en kvalificerad assistent/administratör. Vår kund är ett internationellt läkemedelsbolag. Uppdraget är tänkt starta i mitten på januari och pågår initialt till 31 december 2017.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar du med att ge högkvalitativ personlig assistans samt administrativ service. I arbetet kommer du att få hantera konfidentiell information och ha kundens förtroende i flertalet viktiga frågor. Du arbetar mot olika typer av kunder inom organisationen som t ex projektledare, avdelningschefer, strategisk ledning eller övrig personal. Du kommer att tillhöra en grupp av administratörer som stöttar olika chefer och projekt med administrativ support. Ditt ansvarsområde kommer bland annat att innefatta kalenderhantering, rese- och mötesbokningar, reseräkningar och dokumenthantering. Vidare kommer du att vara en nyckelperson för att organisera och sköta logistik kring mötesarrangemang exempevis visit program. Du kommer arbeta i en global miljö där ett ständigt förbättringsarbete pågår. Ett arbete du förväntas bidra och delta i.
Din profil
Du som söker denna tjänst har minst fem års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete innehållande att ge service till seniora chefer, utföra resebokningar, genomföra större möten/konferenser etc. Vidare har du utmärka administrativa kunskaper och är bra på att planera.
Som person är du professionell, noggrann och flexibel. Vidare är du även kommunikativ och har lätt för att lära. Det är viktigt att du har ett professionellt förhållningssätt och är serviceminded. Du har inga problem med att arbeta självständigt och fungerar också utmärkt i teammiljö med stort fokus på resultat och leverans.
Du behärskar engelska flytande i tal och skrift samt har god datorvana. Du har goda datakunskaper och då främst i Officepaketets olika delar.
Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag så sök omgående. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Registrera gärna din ansökan på www.soderco.se redan idag. Välkommen med just din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Niklas Ekeblad
0733-434111
Lina Friberg
0760-502057
Lina Friberg
0760-50 20 57
Niklas Ekeblad
0733-43 41 11
Eric Öberg
Alexandra Ny
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Lina Friberg
Niklas Ekeblad