OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco i Västerås har nu 600 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag.Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.Adecco söker nu en kvalificerad assistent till vår uthyrningsverksamhet för arbete hos en av våra kunder, på sikt kan uppdraget leda till anställning hos kunden. Arbetsuppgifter I rollen som kvalificerad assistent är du ett stöd till två chefsjurister och deras medarbetare.I arbetsuppgifterna ingår både administrativa- och ekonomiska uppgifter.Du kommer bland annat att göra resebokningar, dokumenthantering, budgetunderlag och viss ekonomisk rapportering.Vem söker vi?Vi söker dig som har arbetat en längre tid som administratör och gärna har en ekonomisk utbildning eller har tidigare erfarenhet från ekonomiska arbetsuppgifter.Vidare har du goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift.Du har goda datakunskaper i Officepaketet och har jobbat i affärssystem tidigare.Som person tycker du om att arbeta självständigt, är drivande och positiv.Vad erbjuder vi dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande då tjänsten ska tillsättas omgående.Sista ansökningsdag är den 23 november 2008.Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Hanna Wiljebrand
021-470 29 06