OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Till GE Healthcare söker vi dig som vill utvecklas i en internationell koncern och som har god förmåga att analysera, planera och organisera. Du kommer att ha en nyckelroll på ekonomiavdelningen och arbeta tillsammans med kvalificerade ekonomer i en internationell miljö. Du blir verksam inom controllerfunktionen som ansvarar för rapportering av GE Healthcare Life Science Sweden till vår centrala ekonomifunktion i London. I detta arbete har du stora möjligheter att skapa en god plattform för att på sikt kunna växa vidare inom GE Healthcare. Vi söker dig som har god förmåga att: - analysera, planera och organisera - hålla deadlines - kommunicera skriftligt och muntligt både på engelska och svenska - samt trivs med att ha stora kontaktytor både internt och externt. Känns detta intressant? Sök tjänsten redan idag. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta med: - löpande redovisning och avstämningar. - rapportering till England. - internkontroll och processförbättringar. - förbättrings- och systemprojekt. UTBILDNING/ERFARENHET Du som söker har civilekonomutbildning, samt mellan 2-5 års erfarenhet som kvalificerad ekonom från ekonomiavdelning eller controllerfunktion i medelstor eller större koncern alternativt revisionsbyrå. Du har mycket goda kunskaper i engelska och har tidigare arbetat i större ekonomisystem. Det är meriterande om du arbetat inom producerande företag. FÖRETAGSPRESENTATION GE Healthcare är en division som omsätter 15 miljader dollar om året och är den del av den globala koncernen General Electrics. Vår gemensamma vision är att förändra sjukvården och synen på sjukdomar i grunden. Genom att sammanföra världens främsta forskare, ingenjörer och affärsmän överträffare vi omvärldens förväntningar. Vårt fokus på att förebygga sjukdomar bidrar till att diagnoser kan ställas tidigare och behandlingar sättas in snabbare än i dag. Det ger människor ett längre och friskare liv. För mer information besök www.gehealthcare.com.