OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder, söker vi nu en Ekonomiadministratör.Det aktuella företaget bedriver en agentur för flera ledande varumärken inom dokumentteknologi och förmedlar såväl maskiner som servicekontrakt och reservdelar.Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av löpande bokföring och administration.Tjänsten innefattar även viss kundkontakt per telefon som t.ex. ordermottagning.Då större delen av personalen på kontoret spenderar mycket tid i fält, innebär tjänsten också att man ofta har ansvar för den löpande driften av kontoret.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten ska du tidigare ha arbetat med liknande arbetsuppgifter.Har du därtill erfarenhet av försäljning är det meriterande.Personen vi söker skall dessutom vara serviceinriktad, självgående och initiativrik.Du behärskar Officepaketet och utrycker dig obehindrat på engelska i såväl tal som skrift.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och stimulerande miljö.För rätt person kan detta uthyrningsuppdrag leda till fast anställning hos kunden.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00