OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en aktör belägen i centrala Stockholm som befinner sig i en stark tillväxt och söker nu efter förstärkning till sitt ekonomiteam med en kvalificerad ekonomiassistent.
Om tjänsten:
För att trivas tillsammans med oss bör du vara självgående i ditt arbete och din personlighet präglas av flexibilitet och handlingskraft. Du är mycket noggrann och har en god förmåga att koordinera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du trivs i en dynamisk och föränderlig miljö, där kraven på leverans och kvalitet är hög. Du ingår i en arbetsgrupp om 5 personer.
Arbetsuppgifter:
- Fakturering
- Löpande bokföring
- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
- Avstämma balanskonton
Du kommer även att vara delaktig i bokslutsarbetet samt ansvara för arkivering och diverse administrativa uppgifter.
Vi erbjuder en tjänst där du får påverka och vara del av en skapandeprocess i en miljö som uppmuntrar egna initiativ och en proaktiv attityd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Anställning
Detta är en konsulttjänst som kommer att löpa i 6 månader, där kunden efter 6 månader har som ambition att låta tjänsten övergå i en tillsvidareanställning i sin egen regi.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
För vidare frågor kontakta Andreaz Karlsson, 08 555 15 724.
länk: http://bit.ly/15iHEd2
Kontaktpersoner på detta företaget
Andreaz Karlsson
08-555 15 724