OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro.Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration.Vi söker för kunds räkning en kvalificerad ekonomiassistent för uppdragsstart i april.Tjänsten är initialt på deltid, ca 50 % med goda chanser att utökas till heltid.Vår kund är belägen i city.Bolaget befinner sig i en utvecklingsfas och företagskulturen har högt till tak och genomsyras av en positiv stämning.Några exempel på arbetsuppgifter som ingår i din roll: -Kundfakturering -Ta fram fakturajournaler -Skicka påminnelser -Registrera inbetalningar -Utbetalningar -Kontakt med leverantörer -Projektredovisning -Personaladministrativa uppgifter Vi söker dig som har erfarenhet från liknande tjänster.Redovisningen präglas av högt tempo och stort flöde av transaktioner.Det är meriterande med erfarenhet från liknande, dynamiska företagskulturer.Några av dina personliga egenskaper tror vi är stresstålighet, noggrannhet, analytisk och med en bra sifferkänsla. Du bör tycka om att ta eget ansvar och ser en utmaning i att utvecklas och lära dig nya arbetsuppgifter.Du är serviceminded och har en positiv inställning.Du kommer att få arbeta tillsammans med ett glatt gäng som tycker om att skratta och ha roligt på jobbet.Skicka din CV tillsammans med en kort presentation om dig själv.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00