OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ActivPersonal i Sverige AB tillhandahåller effektiva och skräddarsydda personallösningar åt det lokala näringslivet i Malmö/Lund, Helsingborg, Kristianstad, Kalmar/Växjö, Stockholm. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i ALMEGA via Bemanningsföretagen. Genom vårt medlemskap är vi noga med att följa branschens regler och riktlinjer. Vi är miljömedvetna och tänker alltid långsiktigt. Vi söker nu en ekonomiassistent till vår centralt belägna kund i Malmö. Du kommer att arbeta med följande inom leverantörsreskontran; bokningar, avstämningar, inköpsfakturor, periodiseringar, momshantering mot utlandet samt självständigt genomföra bokslutsarbetet inom leverantörsreskontran. Till detta kan du, i mån av tid även få arbeta med betalningar med tillhörande utredningsarbete samt som back-up inom kundfaktureringen. Vi söker dig som är sugen på att utvecklas med vår kund inom ekonomi. Du bör vara van vid ett högt tempo och stora flöden samt vara serviceminded. Med fördel har du suttit med helheten i en leverantörsreskontra tidigare. Initialt är du uthyrd via Activ Personal, men uppdraget kan på sikt leda till anställning hos kund. I denna tillsättning arbetar vi med löpnade urval, så välkommen med din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Spjuth
042-400 0980
Dennies Truedsson
0733-670 650