Kvalificerad ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi är en strategisk personalpartner som utvecklar människor och företag! Våra erfarna medarbetare tillhandahåller tillsammans med ActivPersonals specialiserade underkonsulter effektiva och skräddarsydda personallösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek. Verksamheten har funnits i Helsingborg sedan 2008 och finns idag även i Malmö/Lund samt Stockholm. För Kunds räkning söker vi nu Kvalificerad ekonomiassistent för uthyrningsuppdrag[med erfarenhet från affärssystemet Navision[eller[Axapta. Vår Kund ingår i en internationellt stor koncern[inom detaljhandeln. Du kommer huvudsakligen att arbeta med ankomstregistrering av leverantörsfakturor som sedan hanteras elektroniskt i organisationen. Du scannar in fakturor, konterar och har kontakten ut i organisationen med respektive avdelningar. Vi jobbar i team så du kommer också att behöva ge stöd inom andra områden som t ex myndighetsrapportering, moms, intrastat samt kontoavstämningar och löpande bokföring. Du rapporterar till ekonomichefen. Vi ser gärna att du är gymnasieekonom och att du har några års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning. Arbetet ställer krav på att du är "hands on", noggrann, prestigelös, självgående, strukturerad och van att ta egna initiativ. Då arbetet innebär kontakt med medarbetare i hela organisationen bör du ha en god samarbetsförmåga och vara glad och positiv. Krav är att du har erfarenhet[från affärssystemet Navision eller Axapta. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i[Exel. Du är välkommen en med din ansökan[redan idag[då tjänsten ska[tillsätts omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Spjuth
042-400 0980
Dennies Truedsson
0733-670 650

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ActivPersonal AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 december 2010
  • Ansök senast: 15 januari 2011

Besöksadress

Mellangatan 71 26161 Landskrona
None

Postadress

Karl Johans gata 4
Helsingborg, 25267

Liknande jobb


21 november 2024