OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet söker vi kontakt med dig som är en driven ekonomiassistent och har några års arbetslivserfarenhet.Som ekonomiassistent är du delaktig i det dagliga arbetet på våra kunders ekonomiavdelningar.Arbetsuppgifterna kan bestå av att ta hand om kund- och leverantörsreskontran, löpande bokföring, fakturering, administrera reseräkningar och även delaktig i övriga arbetsuppgifter som förekommer på en ekonomiavdelning.Arbetsuppgifterna består av att ta hand om löpande ekonomi såsom fakturering, registrering av inbetalningar, kontering av leverantörsfakturor, avstämningar av konton, vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt vara delaktig i övriga arbetsuppgifter som förekommer på en ekonomiavdelning.Du har minst en 3-årig gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi eller motsvarande.Du behärskar Officepaketet i allmänhet och Excel i synnerhet och har vana av att arbeta självständigt i olika affärssystem.Du har arbetat med kund- och leverantörsreskontra.Du har goda kunskaper i engelska.Det är meriterande om du har erfarenhet och har jobbat med PYRAMID.Start omgående.Tjänsten söker du via vår hemsida www.proffice.se.