Kvalificerad Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med erfarenhet a...

Kvalificerad Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med erfarenhet a...

Arbetsbeskrivning

Nu söker SJR en kvalificerad ekonomiassistent med erfarenhet av SAP för konsultuppdrag hos en av våra kunder som är ett mediabolag. Uppdraget startar omgående och pågår under ca 6 månader. I rollen kommer du att arbeta brett med leverantörsreskontra samt löpande bokföring och vara delaktig vid månadsbokslut.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst vara:

- Löpande bokföring
- Leverantörsreskontra
- Avstämningar
- vara delaktig vid månadsbokslut


Lämplig Bakgrund

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Minst 3 års erfarenhet av rollen som ekonomiassistent
- Tidigare arbetat med liknande uppgifter
- Krav på erfarenhet av systemet SAP
- Flytande i engelska och svenska


Som person är du självgående, kommunikativ, positiv, lösningsorienterad, drivande, flexibel och motiveras av förändringsarbete.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökan

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2021
  • Ansök senast: 1 september 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024