OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med gedigen erfarenhet från att arbeta som ekonomiassistent och som vill ha en långsiktig tjänst på deltid. Uppdraget är på 60% och är tänkt att övergå i en anställning hos vår kund.
Vad innebär tjänsten
I rollen ingår arbetsuppgifter som löpande bokföring, avstämningar, periodiseringar, kund- och leverantörsreskontra, fakturering, inkasso, in- och utbetalningar mm. Även löner för ca 25 personer, både kollektivanställda och tjänstemän kan bli aktuellt.
Vem söker vi
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet från arbete inom redovisning och som har arbetat brett. Vi tror att du har en relevant eftergymnasial utbildning och att du trivs i en dynamisk miljö där du får arbeta högt och lågt och vara delaktig i att skapa rutiner och processer. har arbetat med. I rollen ingår en del administration vilket ställer krav på en stark servicekänsla samtidigt som det är viktigt att du har skinn på näsan.
Som person är du noggrann och ansvarskännande samtidigt som du har ett stort mått av prestigelöshet. Du trivs med varierade arbetsuppgifter och kan snabbt bedöma om någonting inte verkar stämma. Vidare är du van vid att ta tag i saker och driva ditt eget arbete framåt. Du har goda kunskaper i Excel och Officepaketet. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 60% med start i december. Vår kund finns i trevliga lokaler i Sisjöns industriområde. För rätt person finns det mycket goda chanser att bli anställd av vår kund efter konsultuppdragets slut.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Katarina Forslund på 031-333 54 82. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88