OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För rekrytering till en av våra kunder söker vi nu en duktig ekonomiassistent Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: .Ankomstregistrering och bevakning av leverantörsfakturor .Kontroll och matchning av fakturor för varuinköp .Ansvar för viss fakturering .Övriga allmänna göromål på ekonomiavdelningen Företaget använder affärssystem Movex och dokumenteringssystemet Opto.Kvalifikationer: För att vara rätt person för denna tjänst skall du vara minst gymnasieekonom och ha något års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Personen vi söker skall vara snabb och stresstålig utan att det påverkar noggrannheten.Det är viktigt att du har lätt för att samarbeta och har god kommunikationsförmåga.Erfarenhet av ovan nämnda affärs och dokumenthanteringssystem är meriterande.Självklart har du goda kunskaper i Officepaketet.Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta på ett stort företag i en utvecklande miljö.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00