OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en ekonomiassistent med god erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen, och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara ankomstregistrering, granskning och betalning av leverantörsfakturor.Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du vara gymnasieekonom och ha ett par års erfarenhet av att ha arbetat med leverantörsreskontra.Du skall lätt kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna och kunna arbeta självständigt.Har du erfarenhet av Jeeves affärssystem är detta meriterande.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00