OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en driftig och självständig ekonomiassistent med stor vana av kravhantering.Tjänsten skall tillsättas omgående.Uppdraget beräknas vara i ca 2-3 månader.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen, och din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att organisera upp företagets rutiner för kravhantering.I tjänsten kan även övrigt förekommande ekonomiuppgifter ingå, såsom leverantörsfakturor, betalningar och löpande bokföring Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten bör du ha ekonomisk utbildning samt flera års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.Du är en van datoranvändare och har du kunskaper i Spcs och/eller Visma Global så är det meriterande. Personliga egenskaper: Rätt person för denna tjänst är självgående, strukturerad och noggrann.Då arbetet innebär mycket kontakt med företagets kunder är det viktigt att du är serviceinriktad och professionell, med ett gott bemötande. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande miljö på ett mycket trevligt företag.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00