Kvalificerad ekonomiassistent till bolag i Viared

Kvalificerad ekonomiassistent till bolag i Viared

Arbetsbeskrivning

SJR söker nu dig som har erfarenhet som ekonomiassistent och som finns tillgänglig för uppdrag omgående. Du kommer att arbeta som SJR-konsult under sex månader och därefter har kunden som ambition att erbjuda dig en anställning direkt hos dem. Vår kund är ett producerande bolag som ingår i en börsnoterad koncern.

Arbetsuppgifter

I din roll som ekonomiassistent kommer du att ha huvudansvaret för bolagets kund- och leverantörsreskontra. Leverantörsreskontran är idag outsourcad, men den ska framöver skötas internt, vilket då blir ditt uppdrag att plocka hem. Mer specifikt kommer dina arbetsuppgifter bestå av fakturering, kontering av fakturor, betalningar, påminnelsehantering samt avstämning av reskontrornas i samband med bokslut.

Vem är du?

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning och som har erfarenhet av självständigt reskontraarbete. Det är en fördel om du har arbetat på ett större bolag med stora flöden och har god systemvana. Det är meriterande med erfarenhet av Dynamics AX och goda kunskaper i såväl svenska som engelska är ett krav.

Vi tror att du är en social och prestigelös person med självständigt driv och engagemang. Det är mycket välkommet med förslag på förbättringar och du förstår vikten av att arbeta i team och hålla deadlines.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2021
  • Ansök senast: 21 februari 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024