OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår kund Stiftelsen Mälargården Rehab Center söker vi nu för rekrytering en[ [ kvalificerad ekonomiassistent/administratör.[ Stiftelsen startade sin verksamhet på tidigt 1970-tal med inriktningen på polio och trafikskadade. Sedan dess har många gäster fått möjlighet till rehabilitering på den handikappanpassade anläggningen belägen naturskönt i Sigtuna. Till Mälargården kommer gäster med många olika skador och sjukdomar. Förutom trafik och polioskadade finns gäster med stroke, reumatoid artrit, multipel skleros, morbus Parkinson samt andra sjukdomar med led, nerv och muskelfunktionsstörningar. Mälargården Rehab Center har ett multidisciplinärt kompetent rehabiliteringsteam bestående av läkare, sjukgymnast, arbetsterapeut, kurator, sjuksköterska, rehabiliteringsassistent och psykolog som tillsammans med gästen arbetar fram ett aktivt rehabiliteringsprogram för vistelsen. Vårdpersonal finns på plats dygnet runt för att på bästa sätt kunna bistå våra gäster. Tjänsten innebär en bred variation av arbetsuppgifter med fokus på ekonomiuppgifter såsom, fakturering, lönehantering, bokslutsarbete och pensioner. Du kommer även att; Assistera i personalfrågor Assistera vid framtagning av presentationsmaterial Assistera vid marknadsföring/reklam aktiviteter[ Du kommer att vara delaktig i implementering av nytt journalsystem samt ansvara för administrationen. Underhåll och uppdatering av hemsidan samt uppdatering av personalpolicy ingår också i tjänsten. För tjänsten krävs utbildning inom ekonomi/administration. Du är van användare av Officepaketet och har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.[ Det är viktigt att du är självständig, har egen drivkraft och en positiv inställning. Att förbättra och förändra processer i syfte att höja kvaliteten och effektiviteten känns naturligt för dig. Du är kundfokuserad och intresserad av samarbetet både externt och internt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719